23 Şubat 2012 Perşembe

Veeeeeeeeee nihayet:)))

Bu aralar kendi modanı kendin yap sevdasına takılmış vaziyette dikişe sarmış durumdayım.Ve ortada ne dikiş makinası var ne daha önce dikiş deneyimim , umrumda olmadan geçen hafta cumartesi başladım kumaş almaya.Ceket ve bluz için epeyce kumaş aldım.Sonra pazar günüde annem ve Güner Ablacığım ile madoda kahvaltı için sözleştik.Hazır ümraniyeye gitmişken bluz için kumaşı yanıma alayım fermuar alırım diye düşündüm ve aldım yanıma.Kahvaltının ardından fermuar aldık ve  ne oldu annemlerin bir arkadaşına kahve içmeye gittik.Gittik ki ne göreyim dikiş makinesi ortada sevgili Hülya Teyzeciğim birşeyler dikmekle meşgul.Bu kadar olur dedim bende kumaş aldım bugünde fermuar aldım bir heves anlatıyorum.Hadi gel dik o zaman makine burda demez mi :))))))))Aman Allah ım daha önce makineye falan oturmadım hiç,bişi dikmeye dair bir tecrübem yok.Ama annem çok beceriklidir içten içe beni desteklediğini biliyorum her ne kadar vakti olmasada seviyorum seni canım  annem benimmmmmmmmmmmmmm.Hülya Teyze hazır böyle bir teklifte bulunmuşken ve bende bu kadar aşka gelmişken bismillah dedim ve başladım:) Annem sağolsun adım adım anlattı.Sonra bir bluzden kalıp çıkarmayı tarif etti canım annem ve bana hiç karışmadan bir güzel kalıp çıkardım,kestim,teyelledim prova yaptık ve diktim.Yazması ne kadar kısa sürdü yaa ama bir bluz abartısız 4 saatimi falan aldı yani  =)))) Ama benim emeğim ,benim zevkim ve ilk dikiş deneyimim oldu çok mutluydum ve ertesi günde direkt giydim yani.Ben hemen makine hayallerine başladım ne zaman alcaz anne,her gün annemi arayıp anne makine aldınız mı falan derken Veeeeeeeeee nihayettttt bu sabah makinemizde alınmışşşş.Harika bir haberdi benim için.Daha ne bluzler diker artık Tuğba.İlk bluzumünde resmini ekleyeceğimmm.Bu akşamda yine tubişçe işler devam edecek,harika bir akşam geçireceğimmmmmmmmmmmmmmmmm =)

2 yorum:

pelinnn dedi ki...

Tubişçeeee nerdesin sennnn ????????

Adsız dedi ki...

Tubişşce nerdesin yeni gelişmeleri bekliyoruzz :))
Bu baharla birlikte gelen güzel gelişmeleri yazmıyorsun
.Meraklı bekliyoruz Ailecek takip ediyoruz :)
Haftasonu sınavlarda başarılar.öpüyorum kocaman
A.e.o.