26 Nisan 2012 Perşembe

Hani benim limonum =)))))



          Yaklaşık iki ay önce bir heves ve heyecanla ektiğim limon çekirdeği büyük sabır ve özveri sonucu filizlendi ve gün yüzüne çıktı.Çok ciddi sorumlukluk içerisinde yakından ilgilendim hergün azar azar suladım.Ve annemi taklit edip sularken konuştum onunla.Annem hep konuşurdu çiçekleriyle ve bakığı tüm çiçeklerde son derece canlı ve sağlıklıydı.Bunun bir sırrı olmalı deyip taklit ettim bir güzel.Gerçektende işe yaradı bence.Sabahları heyecanla sulayıp,akşam acaba nasıl oldu düşüncesiyle eve girer girmez ona bakıyordum.Tek yaprak iki yaprak üç yaprak derken 4 yaprak oldu gittikçe büyüyor:)))) Büyüsün büyüsün aşı yaptırıp limonlarını yicez onun.Normalde çok severdim çiçekleri ama bakamazdım,ölür giderdi.Ama elim yarıyo,annemi taklit etmekle çok önemli bir noktayı yakalamışım meğer:)Çiçekler hissediyor derdi annem,aynen öyle anneciğim...=)))

1 yorum:

sevde dedi ki...

oooo maşallah canımm çok çabuk büyüyoo :))) bize de nasip olur inşallah o limonlardan yemek :))))