13 Mayıs 2013 Pazartesi

Ayakkabılarını değiştir :) | DIY

      Bazen ayakkabılarımız eskimesede uzun zaman kullanmadığımızı fark ederiz. Bazen bir ayakkabıyı çok sevip , onu bir kıyafetle kombinlemek isteyip , ya bununla çok güzel oldu keşke bu renk olsaydı deriz. Bazen ben giymiyorum bari başkasının işi görülsün diye birilerine vermeye niyetleniriz....
Ayakkabılarımızda küçük dokunuşlarla gönlünüze göre değişikliğe ne dersiniz??? 


İşte aralarında benimde daha önce kullandığım (boyama ve yapıştırma ) teknikleriyle basitçe değiştirme yöntemleri....



 Bez ayakkabılarda boyama ile süper değişim..






Özel günler için çok şık etki yaratacak boncuklar...


















































Dore ayakkabı isteyenlere :)))))













Tabanı illa kırmızı olsun diyen bayanlara uygun bir çalışma :)





İstediğin renge çevir :)




Keçeli kalemlerde büyük değişim :)



Benim rengini değiştimeyi planladığım iki ayakkabım var...Bunları görünce değişim için sizinde aklınıza gelen ayakkabılarınız oldumu ????


1 yorum:

Unknown dedi ki...

Teşekkürler paylaşım için, bende kahverengi ve süet olan bir ayakkabımı siyaha çevirmek istiyorum. bayağı faydalandım.

ayakkabı rengini değiştirme