30 Temmuz 2013 Salı

Bahçemizin organik mahsülleri :))

         Bundan aylar aylar önce iş yerimiz de hobi bahçesi etkinliği olduğundan son anda haberimiz oldu ve hemen Yeşil Vadi'de bulduk kendimizi. Kocaman vadiyi  5-6 metre karelik küçük bahçeler halinde bölmüşler. İsteyen bir bahçe ve fidelerini alıp başlıyor ekmeye.  Etkinliğin sonuna doğru katıldığımız için yer ve çeşit bir hayli azalmıştı.  Biz kocaman bir grup olarak , bir bahçe ekebildik sadece.Fideler de bittiğinden salatalık , biber, domates , patlıcan ektik bahçemize. Ne fideler varmış ; çilek , mısır, ka  vun , karpuz bunlar sevdiklerim olduğu için bunları saydım hemen.:))) Neyse bizim kısmetimiz onlarmış .Daha büyük ve çeşitli bir bahçe seneye artık ...



        Bir grup olarak ektik fideleri, suladık derken ürünleri almaya başladık. Dalından koparıp yemek çok heyecanlı ve keyifli . Lezzeti kesinlikle tartışılamaz bile. Salatalık çıtır çıtır su gibi... Domates deseniz mis kokuyor adeta...Keşke pazardan aldıklarımız da bu kadar lezzetli ve katkısız olsa...
             


            Öğlenleri yemek yedikten sonra hemen bahçe sulaması , bazen biz suladık bazen yağmur. İtiraf ediyorum son zamanlar da hadi sulayalım diye milleti bahçeye götürüp hortumu uzat , musluk aç- kapat dışında birşey yapmıyordum. Arkadaşlar her ne kadar hadi yine bahçeyi sen suladın diye dalga geçseler de ben işten kaçmıyorum tamam mı :))) Hem gidip hortum sırasına girip , millete sırada ben varım deyip hortumu almakta mesele tamam mı :) Şaka bir yana cidden işten kaçtığımdan değil ama öyle denk geldi hep. Neyse gel zaman git zaman yavru yılanlar bile gördük bahçede. Sülünler sağolsun domatesleri bir güzel oyuyorlardı. Birkaç zamandır ben bahçeye gitmiyordum. Sevgili arkadaşlar bugün baya ürün toplamış.Bunlar da benim payıma düşen. Yani gönüllerinden öyle geçirmişler sağolsunlar. Bir yumurta olsaydı melemen yapardık hani :)))



Bu güzel etkinlik ve bahçede emeği geçen tüm arkadaşlarıma da çok teşekkür ediyorum. Biz bu ekip çalışmasıyla seneye daha büyük ve çeşitli bir bahçe yaparız ama dimi :))))))



2 yorum:

nurettin dedi ki...

bahçeden alıp yemesi gibi yok gerçekten. pazarlarda satılanlar hormon kokuyor. en güzeli çiftlik kurup yaşamak:)

Tubişçe İşler dedi ki...

Evet keşke hepimizin kendine ait bir çiftliği olsa :)))