12 Kasım 2013 Salı

Header isteyenler :)))

Artık bu header ile karşınızdayım :)))





Bu da diğer header ileride değişik olarak kullanabilirim.


           Bundan yaklaşık 3 ay önce sevgili Gonca arkadaşımızın  ( Shemellon bloğunun sahibi )  benim için hazırlamış olduğu headerlar elime ulaşmıştı. Ancak hemen akabinde  şehir dışına çıkışım  ve dönüşte de yoğun bir döneme girmiş olmamdan hemen yayınlayamadım . Acele ile hazırlamak istemedim. Şablon ayarlarını falan da bozmaktan endişelendiğim için zaman ayırarak bu yeniliğe geçmek istemiştim. İyiki de böyle düşünmüşüm baya bir bozdum ayarları bu hale gelene kadar. Arka plan renkleriyle falan da oynarsam harika olacak :)))
         Sevgili Shemellon header konusunda oldukça başarılı.  Kısa sürede sizi çok iyi gözlemleyip  en uygun headerı sizinde istekleriniz sonucunda hazırlıyor. Eskiden bunu ücretsiz yaparken , şimdiler de " sokak kedileri aç kalmasın " sloganıyla başlatmış olduğu bir kampanya ya katılmanız karşılığında yapıyor. Sokak kedileri için bir mama alıp kargo ile kendisine iletip , sizlerde hayalinizde ki headera kavuşabilirsiniz.Bedeli ödenmeyen hiçbirşeyin kıymeti bilinmiyor. Kaldı ki istemiş olduğu şey ise tamamen sokak kedileri için. Takdir ediyorum cidden bu kocaman yüreğii...
      Sevgili Gonca'yı hem bu güzel projeye ön ayak olduğu için , hem de farklı , kendine özgü tasarımları için ayrı ayrı tebrik ediyorum.Headerlarına göz atmak isterseniz tık tık..
Sizlerin huzurunda birkez de buradan teşekkür ediyorum ; ellerine , yüreğine sağlık  Sevgili Gonca :)))


Yeni headerımı beğendiniz mi????


4 yorum:

Adsız dedi ki...

ÇOK BEĞENDİM BENDE İSTERİM :))

Tubişçe İşler dedi ki...

O zaman Shellemon bloga bir göz atın derim.Bir kedi maması gönderip nasıl bir header istediğinizi anlatmanız yeterli :)
http://shemellon.blogspot.com/p/header-istekleri.html

denizinsarkisi.blogspot.com dedi ki...

Süper olmuş! Shemellon bu konuda bir harika zaten :)

Tubişçe İşler dedi ki...

Teşekkürler..Kesinlikle sana katılıyorum Deniz :))))