26 Aralık 2013 Perşembe

DÜĞÜN ANI DEFTERİ | DIY


Merhaba yine bir DIY ile karşınızdayım :)

           Çok yakın arkadaşımın abisinin düğün hazırlıkları süresince ona yardımcı olmak istemiş ve bazı sorumlulukları üstlenmiştim. Masa süslemeleri ve düğün defterini ben halledecektim. Koskoca Ümraniye' de düğün defteri bulamadım iyi  mi :)))
          Gezmedik tuhafiye , zuccaciye vs. bırakmadım. Elbet bir yerlerde vardı belki de ama ben denk gelemedim. Ayaklarıma kara sular inene kadar dolandım ama cık , yok bulamadım. Neyse baktım dükkanlar yavaş yavaş kepenkleri kapatıyor. Zamanda  yok yarına , öbür güne bakarım diyecek. Ne yapsam ne yapsam derken  en iyisi kendim yapayım diye karar verdim. Özel bir gün , özel bir an  ve almış olduğum sorumluluk. :S Arkadaşım olsa zevkini az çok biliyorum. Ama abisi ve yengesinin zevklerini hiç bilmiyorum. Baya bir risk aldım ama Allahtan ki çok beğenilmişşşş:))
             Şimdi nasıl yaptığımdan kısaca bahsedeyim. Bu arada yapmaya niyetlediğim andan itibaren bir sürede  sert kapaklı defter aradım onuda bulamadım iyi mi :) Bende bildiğiniz kalpli , börtülü böcekli büyük boy çizgili bir defter alıp evin yolunu tuttum . Defter kapağının iç kısımlarını (Aşağıda gördüğünüz ağaçlar ve arka kapaktaki ders programını)  ilk 3  ve son 3 sayfayı  defter kapağına yapıştırarak kamufle ettim.  Dışını ise A3 resim kağıdı ile kapladım.  Sonra yukarıda bahsettiğim masa süsleme kısmında kullandığım çiçekten sade ve şık olacak şekilde fazla abartmadan 3 gülü silikon tabanca ile deftere yapıştırdım. Sonrasında ince bir tül ile tüm defteri kapladım. Üzerine ise keten ip ile bir şerit yaparak biraz hava katayım istedim. Aynı şekilde kalemliğimden aldığım sıradan mavi bir tükenmez kalemi de keten ip ile kapladım . Kalemin tepesine tül ile duvak yapıp , bir gül yapıştırarak defter ile uyumlu bir takım haline getirdim. Herkes çok beğendi , bende acayip mutlu oldum :)


Bu arada masa süslemesi için ve eğlenceli fotoğraflar için hazırladıklarımıda ayrı bir post olarak paylaşacağım :))


Peki ya sizce nasıl olmuş :)))




1 yorum:

Begüm dedi ki...

Kesinlikle süper olmuşşşş :)))