3 Mart 2012 Cumartesi

bilmek sorumlu olmak demektir!!!

 
 

            Perşembe günü şirketimizde olan Yeryüzü doktorları adlı konferans  harikaydı.Yeryüzü Doktorları Türkiye  Yönetim Kurulu Başkanı Prof.Dr.M.İhsan Karaman akıcı sunumuyla son derece etkiledi herbirimizi.Devam etse akşama kadar hiç sıkılmadan dinlerdim öyle bir sunumdu inanın.Yeryüzündeki birçok ülkede pekçok yüreğe dokunulmuş ve yaralar sarılmış.Azerbeycan'ın Semkir kentinde "Gülümseyen Çocuklar" Projesi,Nijer'deki fistül gerçeği üzerine "Umut Menekşeleri", Yemende "Kardeş Coğrafyalarda Sağlık Baharı", "Afrika Hayat Operasyonu" ve daha pek çok projelerle iyiliği yeryüzüne taşımışlar.Gerçekten çok ciddi bir bilinç,merhamet,iyilik,sorumluluk ne söylense az bence ayakta ve ellerim acıyana kadar alkışladım.Ve böyle bir seminerle haberdar oldum ben bu uluslarası gönüllü doktorlar grubundan.Tüm vesile olanlarada burdan ayrıca teşekkür ediyorum.Ve bilmek sorumlu olmaktır diyerekten sizlerle paylaşıyorum.Bizler neler yapabilriz kesinlikle incelemelisiniz...http://yyd.yyd.org.tr/

1 yorum:

Pelinnn dedi ki...

canımcımm gönüllü olmak istiyorum bende ama ayrıntıları araştırıp benı aydınlatırsan sevinnirim....:)