6 Mart 2012 Salı

İYİ Kİ DOĞDUN TAYFUN,İYİ Kİ DOĞDUN TAYFUN,İYİ Kİ DOĞDUN,İYİ Kİ DOĞDUN,İYİ Kİ DOĞDUN TAYFUN.(ŞAK ŞAK ŞAK....)


Hayatımda çok büyük güçsün abiciğim,İYİKİ DOĞDUN,İYİKİ VARSIN,arada huysuz olsanda iyiki ve iyiki benim abimsin=)Seni seviyorum ben ya gıcık insan hem de çok seviyorum.Farkında mısın bu aralar senle konuşurken kayış ayrı bir kopuyor =)Bilmiyorum bunu ne kadar hissediyosun ama inan seni çok ama çok seviyorum...Söyler misiin kim bana senin gibi afra tafra yapabilir,ya da yeni bir sabaha uyandırıken kimin huysuzluklarına katlanabilirim,küçükken annem gelince vericem deyip bu yaşıma kadar vermediğin harçlıkları  kime hibe edebilirim sence=)Düşünüyorum da cidden sen CANsın.Bi dakika bi dakika söylemeden geçemeyeceğim bu yılın oscarını aldın diye havalara girme 06.03.2013 te herşey çok farklı olabilir ayağını denk al..Seni çok ama çok seviyorum.Hep birlikte sağlıklı,sihatli  nice nice mutlu yaşlara....    =)=)=)


2 yorum:

Pelinnn dedi ki...

İyiki doğdun Tayfun abi nice hayırlı sağlıklı uzun uzun ömürlere inşaallah ......

sevde dedi ki...

çok duygusal bi yazı olmuş ,hediyede orjinal ;)) nice mutlu yıllara :)))