11 Mart 2013 Pazartesi

Doğum günü teması :))



    

                 Nice nice mutlu yaşlara cimcimlerim:))))))      


Ada'm 3 , Naz 'ım 6 yaşında.Minik yüreklerimizin doğum gününü harika bir şekilde kutladık.Bu aralar doğum günü temaları pek bir moda.Biz de modayı yakından takip edip Mickey Mouse teması hazırladık.Bu anlamda piyasada ciddi bir pazar oluşmuş.Ben nasıl yapabilirim diye araştırırken bunun farkına vardım.Neyse ben sevdiklerim için bişiler yapmaktan büyük mutluluk duyduğum  için sıvadım kolları doğum günü temasına :) Araştırmalarım esnasında Nil's Mum blogu baya fikir sahibi edinmeme yardımcı oldu.Burdan da birkez daha teşekkürler.Nasıl yaparım ne ederim diye araştırırken hazır templatelere rastladım.Bu pdflerin içerisindekileri değiştirememek ve ölçülerinin bana uymaması Photoshop'a yeniden merhaba dememe vesile oldu.Tabak, bardak, çatal ve çikolata için her türlü etiketi photoshopla yaptım.Ve hepsi süper oldu bence...Doğum günü teması dışında kurabiye ve pasta yaptım.Pastayı kızların annesi Eda bir güzel pandispanya ve krema ile yaptı ,  üzerinide ben şeker hamuru ile kapladım.Yaş pastamızda baya beğenilmişti.Kızlarımız kelebek olmuşlardı bu yüzden kızlar için kelebek , erkek çocuklar içinse araba şekilli kurabiyeler hazırladım.Daha önce bir çok kez kurabiye hazırlamış ve önümüzdeki 10 yıl boyunca kurabiye yapmama kararı almıştım ama söz konusu cimcimeler olunca tereddütsüz yapmak istedim onlara.Kurabiyeleri şeker hamuru ile süsledim.Önceki kurabiye deneyimlerimde birkez hazır şeker hamuru kullandım , sonrasında kendim marshmallow ile şeker hamuru hazırlamıştım.Bu kez yaş pasta için marshmallow , kurabiyler içinde renkli olsun diye jelibonlarla şeker hamuru hazırladım.Ama şeker hamurunu kendi hazırlayacaklara benden tavsiye jelibonla inanılmaz sert oluyor.Yani demek istediğim şu ki ertesi gün bir kurabiye kalmıştı onu yiyim dedim jelibonları dişlerim kesmedi yani :))) Birde jelibonları eritip pudra şekeriyle hamur haline getirildiği esnada da hemen sertleşiyor.Bu yüzden şeker hamuru için marshmallow çok ideal bence.Yemek içmek dışında da cimcimelerimin kostümlerini de ben hazırladım.Tütüleriyle çok şirin oldular.Bir sonraki postta tütü yapımını detaylarıyla yazacağım.Tekrar nice nice güzel yaşlara canlarım.Naz bana diyor ki "Tuğbaaa abla sen iyi ki varsın Tuğba abla iyi ki varsın...." , bende size sesleniyorum cimcimelerim " Asıl siz iyi ki varsınızz canlarım siz iyi ki varsın , her yaşınız birbirinden güzel geçsin ve hep mutlu olun"...En keyifli an onların mutluluğunu görmekti, benim için  paha biçilemez :))))


Hiç yorum yok: