18 Mart 2013 Pazartesi

Süpriz hediye So CHIC kolye






         Bundan önceki iki postumun kahramanları olan Ada ve Naz'ın annesi sevgili arkadaşım Eda süpriz  yaptı bana.Kızların doğum günü resimlerini vermiştim ona usb ile.Usb'yi verdiği esnada birde baktım So CHIC poşet bu ne ya hayırdır falan diye bir şaşkınlık , bir mahcubiyet derken.Sana bir hediye aldım içimden geldi ve anlamı var hadi aç bakalım beğenecekmisin deyince şaşkınlığı bir kenara bırakıp heyecanla açmaya başladım.Açtığımda ise rose rengi bu kolye, ağaçta ki kuşları gördüğüm an  bak ablası bunlardan biri Ada biri Naz dedi.Gerçekten o an o kadar duygulandım ki; çok ince düşünülmüş bir detay ve beni mahcup eden bir teşekkürdü.Ben kızların doğum gününde ki herşeyi büyük keyif ve heyecanla yapmıştım.En sonunda onların mutlu olduklarını görnek tarifsiz bir sevinç yaşatmıştı bana.Üzerine de annelerinin yapmış olduğu bu süpriz ve düşündüğü ince detay mahcubiyetle birlikte kocaman bir sevince dönüştü.Şimdi her taktığımda cimcilerim geliyor hemen aklıma.Eda cidden beni çok etkiletdi buna yüklemiş olduğu anlamla.Burdan da birkez daha teşekkür ederim canım arkadaşım...Geçen kuaföre gittim boynumdaydı Tuğba kolyen ne kadar farklı ve hoşmuş deyince.Benim için anlamı çok çok özel deyip başladım anlatmaya:))))





So CHIC ' de farklı tasarımlar oluyor,beğeniyorum ürünlerini en son anneme çok hoş bir yüzük almıştım bende oradan.Tavsiye ederim ürünlerini.Hele birde indirim dönemlerini takip ederseniz farklı ve güzel şeyleri uygun alma şansı oluyor.So CHIC sevmediğim tek yönü.Ürüne birşey olduğunda örneğin kolyenin klipsi koptu 10 numara tamir ediyor fakat ücretli yapıyor.Bir de genelde ürün tamirden geç geliyor.Onun dışında sevdiğim bir marka,tavsiye ederim.

Hiç yorum yok: