20 Mart 2013 Çarşamba

Go Mongo Moğol Barbekü :))))


           Değişik lezzetler denemeyi her zaman sevmişimdir.Söz konusu yemekse yapmayıda ,yemeyide , denemeyi de  çok  seviyorum.Yaşasın yemek yemek :)))
             Uzun zamandır arkdaşlarımında tavsiye ettiği Go Mongo Moğol Barbeküyü denemek istiyordum.Geçen akşam annem ve arkadaşlarıyla Meydan Go Monga'ya gitmek kısmet oldu sonunda:):) Go Mongo da menü bir hayli geniş fakat ben Moğol barbekü  sen seç ,onlar pişirsin olayını merak ettiğimden girişteki açık büfeden başladım seçmeye.İki seçenek var birincisi tek ziyaret ikincisi limitsiz.Limitsiz almaya gerek yok ,tek ziyaret gayet doyurucu oluyor diye duymuştum.O yüzden ben tek ziyaret tercih ettim.İki kase veriyolar birisine ana yemeği seçiyorsun et sebze gibi ikinciside makarna olan üzerine soslarını koyabileceğin bir kase.Kaseleri ağzına kadar doldurmakla özgürsün.Benden sonra alanlarınkini görünce ben hiçbirşey almamışım dedim ama baya doyurucuydu gerçekten.Ben neler seçtim et olarak full dana eti seçtim 6 parça falan çok ince dilimler halinde.Sebze olarak kırmızı sarı yeşil biber , bol soğan , mısır bir sürü sebze vardı ama ben çok sebze eklemedim.Sonra sıra soslarda makarnalı kaseye geçtim sosları bunun üzerine ilave ediyorsun.Ben tatlı ekşi sosları çok sevdiğimden nar ekşisi, orada hazır ekşi sos varmış ondan , tuz yerine soya sosu, azıcık krema ve köri bu arada büfenin başında da şefler duruyor onlarada tatlı ekşi sevdiğimi ve ne önerdiklerini sorduğumda bir iki şey eklediler.Ayrıca kaju,ay çekirdeği, üzüm ,zerdeçal ve fesleğen de ilave ettim. Veeee heyecanlı bekleyiş başladı :))))
                 Tahmin ettiğimden çok daha kısa süre içerisinde geldi yemekler.Biz üç kişi moğol barbekü almıştık annem ve Birgül ablada herkes gönlüne göre seçti.Ama en güzeli benim ki olmuştu.Ben onların yemeklerinden, onlarda benimkinden tattılar hakketen en güzel seninki olmuş dediler :)))) İçeçek olarakta fesleğenli ayran tercih ettim.Değişik bir tattı.Kısaca çok hoş bir yemekti benim için tam damağıma göre bir lezzetti gerçekten.
Eğer değişik tatlar denemeyi seviyorsanız bence gidebileceğiniz bir yer...
Menü ve fiyatlara göz atmak isterseniz tıklayınız .

Go Mongo nerede var?
İstinye Park 
Suadiye 
Meydan 



Nasıl görünüyor,yorumları alayım :)


İki heykel karşılıyor sizi dış kapıda :)))

Soslar ve baharatlardan sonra gelsin yemek :)))







2 yorum:

Adsız dedi ki...

Himmmmm merak ettim şimdi bende:)

Unknown dedi ki...

Kesinlikle denemelisiniz o zaman :)