6 Mart 2013 Çarşamba

Yine yeniden ortodonti :)))))

 

 Şimdiki hali pembe lastikler:))))

          Bir sonraki ayda böyle rengarenk olabilir:)))) Tabi benim sadece üst dişlere..

Teşekkürler Sinem&Cenk Ceylanoğlu


                Geçtiğimiz yıllarda çene daralmasından duyduğum rahatsızlık ( çenem çıtlıyordu :)  ) sebebiyle muayeneye gittiğim ve ortodonti  kararıyla başlamış olan tedavi sürecim yaklaşık 19 ay kadar sürmüştü.Doktorum Sinem Ceylan Taslanoğlu tedavi sürecim için ortalama 2 yıl demişti ve 2 yıla 5 ay kala çıkması beni bir hayli mutlu etmişti.Dişlerimde çok bariz şekil bozukluğu yoktu (bana ve beni tanıyan kişilere göre :) )))) ama tedavi öncesi ve sonrası halini kıyaslayınca o gözü rahatsız etmeyen ufacık detaylar meğer ne kadar da değişim meydana getirmiş inanamadım.Tedavi sonrası için alt dişlerime içerden ince bir tel takılmıştı, fakat üstlere damak kullanacaktım.Ortodonti süreci benim için keyifliydi ilk iki hafta dışında hiç sıkılmadım , bunalmadım ve sorun yaşamadım.İlk iki haftada tellerin yapmış olduğu basınçla inanılmaz bir ağrı hissediliyor, zamanla geçiyor ama.Kısaca seviyordum tellerimi :D:D Fakat tedavi süreci bitti. Belli aralıklarla rutin kontrollerim devam ediyordu.Geçen ay gittiğim kontrolde üst dişlerde kaymalar olduğunu ve bunun damakla düzelmeyeceğine karar verdik.Veeee tedavi bittikten 1 sene sonra üste yine yeniden tel takıldı. 19 ay boyunca o kadar emek verdim, sabrettim Ümraniye'den Nişantası'na gittim geldim bu sebepten tekrar tel takılacak olması beni endişelendirmedi.Ki dediğim gibi bu süreç benim için sıkıcı olmadığından tekrar tel takacak olmam benim için sorun değildi.O kadar emek verdim boşa gitmesin deyip taktım telleri.Bu arada 19 ay boyunca tellere hiç lastik taktırmamıştım.Rengarenk cıvıl cıvıl lastikler var hep Sinem ablayla takalım takalım dedik ama bir türlü takamamıştık.Bu arada yeni başlayan bu tedavi sürecine Ataşehir'de Sinem ablanın eşi Cenk abiyle devam ediyoruz.Ataşehir olması benim için inanılmaz sevindirici birşey eve 15 dk. uzaklıkta olması süperrrr.Bu yüzden şimdi ki tedavi süreci çok daha keyifli.Bu sürenin keyifli olmasında doktorların enerjisinin Gittim teller takıldı Cenk abi lastik takalım mı dedi:))) Ben de 19 ay boyunca hiç lastik takmadım hadi takalım bu kez aklımda kalmasın dedim ve okeyleştik.Ne renk olsun dediğinde yanındaki asistanı benim favori rengim pembe , bir sürü renk var hangisini istersiniz dedi ve madem öyle sizin favorinizle başlıyım bir sonraki aylarda renk renk kullanırım dedim:))Ve renkli bir dönem başladı. 4 aylık bir süre dedik ortalama bakalım ne kadar sürecek bu süreç...
          Bu arada doktor seçimi gerçekten çok önemli.Doktorun enerjisi, bilgi birikimi , hasta memnuniyeti gibi faktörler doktor seçiminde çok önemli etken. Ben böyle bir arayışta olduğum dönemde kuzenim benim doktorum dışında kimseye gidemezsin diyerek Sinem Ablaya yönlendirmişti.Gittim muayene oldum bana süreci ve bu konuda başkasınada tedavi olsam bile dikkat etmem gereken detaylardan bahsetti.Ben zaten kuzenim gözümün önünde büyük bir referanstı ve gidip Sinem Ablayı'da görünce direkt karar verdim bu tedaviye onunla başlayağıma.Ödeme konusunda son derece kolaylıklar sağlandı.Güler yüzlü  ilgili ve güzel enerjisiyle iyiki dediğim bir Hekim.Aynı şekilde eşi Cenk abiyide tanıma fırsatım oldu.Benim tedavi sürecimde Sinem ablanın hamilelik dönemine rastlamıştı.Bir iki ay kadar kontrollerimi Cenk abi yapmıştı.İkisi de son derece keyifli , samimi, içten ve işinde uzman hekimler. Ortodonti tedavi için doktor arayışı içinde olanlara ikisinide şiddetle tavsiye ederim.Ve ikisinede birkez de buradan teşekkür ediyorum.Sizleri tanımak çok güzel...

Hiç yorum yok: