22 Nisan 2013 Pazartesi

Fermuardan bileklik :) | DIY

        Fermuardan bileklikler çok hoşuma gitmişti.Hemen yapmalıyıp deyip fermuar ve aksesuar alıp başladım.Çokta kısa sürdü.İstediğiniz renklerde metal fermuarları alıp kenarlarını düzgün ve tam metal kısımdan sıfır olacak şekilde kesiyoruz.Daha sonra fermuarın iki ucuna halkaları takıp , klipsleri bağlıyoruz.Ekleyeceğimiz aksesuarada bir halka geçirip klipslerden birinin yanına geçiriyoruz hepsi bu kadar.Aslında adım adım resimlerini annemin telefonu ile çekmiştim.Ama sevgili annem resimleri aldığımı düşünerek silmiş telefonundan :) Bir dahakine yine çeker eklerim.

  Esasında  çok çok zor bir yanı yok fermuar kenarlarını makasla kesiyoruz.Ve karga burnu ile aparatları takıyoruz hepsi bu.En önemli püf nokta ise fermuarları kestikten sonra kenarlarını çakmakla hafif ayarda yakmak.Yoksa kenarlarından açılan iplikler kötü bir görüntü oluşturuyor.Birde tam bileğe göre fermuar alınmalı ucunada klips falan eklenince biraz daha uzuyor çünkü.Çok bol olmayan daha hoş duruyor.Ben üç boy alıp denedim.En güzeli bileğime oturan oldu.


Yaptığım yukarda ki bilekliklerin ikisi arkadaşlarıma hediye edildi.Bunlar çakmakla yakılmamış halleri.Yakıldığın da o kenarında çok daha hoş oluyor.Bence çok şık.Bu tarz bileklik sevenlere tavsiye ederim.





Fermuarlar hazır, sırada bu bileklik var.Bu çok daha şık bence.



Hiç yorum yok: