15 Nisan 2013 Pazartesi

Mind yeşili yüzük | DIY

     Geçen yazdan beri en sevdiğim renk olan mind yeşili renkte  gül küpelerimle kullanabileceğim bir yüzük yaptım.Yapımıda inanılmaz kolay .Bakalım kimler beğenecek.
Malzemeler;
Su yolu Kurdela mı bu ne :)
Yüzük için aparat ve silikon tabanca






    2 parça halde olan kurdelayı birbirine geçiriyoruz.Tamamını bu şekilde geçirdikten sonra , ucundan tutp yuvarlamaya başlıyoruz.Büyüklüğünü isteğinize göre ayarlayıp , uygun gördüğünüz yerde kesip silikon tabancayla birleştiriniz. Yüzük altlığı olan aparatın süzgeç kısmına silikon sıkarak yapmış olduğunuz gülü yapıştırın. İşte bu kadar...

Kolay ve güzel olmuş diyenler kimler :)


4 yorum:

Unknown dedi ki...

gerçekten çok hoş :) takı yapmakta bir yetenek bence

Unknown dedi ki...

Teşekkürler..Küpelerimle kullanabileceğim bir yüzük oldu. Beğenmenize çok sevindim:) Sevgiler..

Unknown dedi ki...

onun adı mind yeşili miymiş, ayy ben çok severim bu rengi de ismini yeni öğrendim, yüzük çok şeker olmuş cidden,seni takibe aldım sende beni takip eder misin,teşekkür ederim =)

Tubişçe İşler dedi ki...

Evet mind yeşili diye geçiyor.Benim de en sevidiğim renk. Teşekkürler her zaman beklerim bloğuma :)