25 Nisan 2013 Perşembe

Milföy hamurundan paçanga böreği :)


             Paçanga böreğini çok seviyorum ben...Eğer canınız çok fena paçanga böreği çektiyse evde yufka dışında tüm malzemeler varsa ve çıkıp yufka alma şansınız yoksa milföy hamurundan paçanga böreği macerasına atılabilirsiniz.
           Tadı harikaydı ama hamuru parçalanmasın diye yufka kadar inceltme şansım yoktu.Paçanga böreğini heryer güzel yapamıyor.Milyof hamuruyla olmasına rağmen harikaydı ...Hamuru açabildiğim kadar açıp , hazırladığım içten koyup sardım ve kızgın yağda pişirdim, afiyetle yedikkkk:))))))




Malzemeler;

Domates
Biber
Kaşar Peynir
Pastırma
Tuz 
Karabiber


Bu  malzemelerle normal yufka ile yaptığınızda enfes bir börek olacağını tahmin ediyorum.Karışım zaten çok lezzetli kaşar peyniride bol koyarsanız harika bir börek olacaktır.Afiyet olsun :)


Hiç yorum yok: